lirpA 51

Idag var jag trött, satt klockan på åtta men de slutade med att jag inte orkade pallra mig upp ur sängen förrens vid nio tiden. Sen gjorde jag de, jag var ut och sprang! ojojoj vad jobbigt de var. I början var de verkligen hur tungt som helst, sen kom man väl igång lite men fan. Dedär med springa har aldrig varit min grej. Halsen slämmade igen helt, ont i bröstet och så fick jag håll på slutet. Skitbra! men de var iaf skönt efteråt :)

Började jobba kl 11 idag. Börjar aldrig 12 som jag ska. Är nästan alltid nånting ska behövs göras. Men men, smällar man får ta. Idag har de gått ganska bra på jobbet faktiskt. Inge strul osv som de var förra veckan. Jag börjar väl komma in i körningen och lära mig alla tabbar. De är väl förståligt att man inte kan köra som en gud på en gång liksom.

Idag fixade jag min mobil också, vilket var väldigt skönt. Jag tror de var i Fredags eller nått som jag inte kunde gå in i "inkorgen". Jag testade även att skicka sms och de gick inte heller och inte kunde jag ta emot meddelanden heller. Hel skumt och jätte jobbigt. Vill ju skicka sms med min älskling liksom :) Så jag förökte uppdatera telen igårkväll men de gick inte, så jag försökte på jobbet idag och vipps så fungerade de igen. Skönt!

I slutet av den här veckan ska killen som ska fixa min bil nog börja skruva. Känns inge bra att köra runt i den nu och jag saknar verkligen o kunna dra på o känna kraften. Extremt jobbigt är de att man typ måste ta tåg o grejer till Hanna. De är verkligen jobbigt. Hopppas den blir klar snart, men jag vågar inge hoppas för mycket och räknar inte med att den blir klar till fredag! :( men men.

Saaaaknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback