Rubrik

Vår är vad de är, har varit väldigt varmt idag. Sprungit runt i t-shit på jobbet idag. De har nästan varit för varmt för att ha byxor på sig, iaf när man rör på sig! Första myggbettet har jag fått också! de kliar...

Ingen bil har jag, och de känns skit. Inte lär jag få den än heller.

Inga pengar har jag, och de tar några dagar till innan ja får. Har inte varit så här fattig sen jag vet inte när, typ när man var student. Hittade en 20a i jobbarbyxkorna idag, de är allt jag har. :(

hm, ingen motivation till detta har jag heller.

Har förresten brandjour nu också..

Var förresten 1,5 meter ifrån att krocka med en taxi i fredags. Hennes fel! Jag fick tvärnita och grejerna på flaket small i bakstammen.

Boooring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback