Vårigt

Ja, vårigt är vad de har varit. De började igår. Solen sken när man tittade upp ögat och efter en stunds jobbande började de bli väldigt varmt, så då blev de årets första t-shit debut. Så skönt var de! :) Idag var de också väldigt varmt. Efter som jag hämtade ut mina grenrör till bilen idag så lämnade jag iväg den till brorsan kompis som ska fixa den. Så då lånade jag pappas cykel och fick cykla till jobbet. De var hur skönt som helst och jag cyklade i bara en tröja.
Var förövrigt ganska skönt att cykla, var ju typ 1 år sen sist. När jag hade cyklat 5 minuter kom jag på att, shit, de kommer ju vara kallt ikväll när jag cyklar hem, typiskt. Skulle ha haft med sig en jacka endå. Mycket rikitgt var de svinigt kallt när jag skulle hem, brrr. Men de var iat t-shits väder på dagen idag :) Var dock lite kyliga vindar då och då, menvafan de är sånt man får räkna med när de bara är april :)

Ja och så hände de igen. Jag hade hunnit jobba typ 1 timme. Så fick jag inte låna någon truck för tillefället så jag skulle lyfta upp en lite halvpall på ca 20kg upp på en större pall (stapla så man får plats med allt) SMACK sa de i ryggen, och jävlar va ont de gjorde. Var nästan så jag var tvungen o släppa pallen. Den vägde endå bara 20 kg. Sen gick jag o hade jätte ont en stund. Försökte sätt mig ner men gjorde bara ondare. Men de har släppt lite nu, men gör fortfarande ont! Dumma rygg :S

I morgon åker jag ner till min underbara flickvän. De ska bli härligt :) De dryga är bara att man ska åka tåg/buss eftersom bilen är under repration. Typiskt. Jobbigt o behöva passa tider och grejer. De är inte samma frihetskännsla direkt. Fick tillomed byta körning på jobbet för o kunna ta mig ner på ett vättigt sätt. Jaja, så kan de vara ibland. Förhoppningsvis får man åka bil snart igen.
Och usch vad jag saknar min bil. Känna att man trycks bak när man gasar. Ljudet, kännslan..! grr

Träna,träna,träna...

Hanna,hanna,hanna.. älskar dig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback