10/6-08

Idag har jag och Hanna varit tillsammas i 6 månader, ett helt halvår. De känns bra :) Hon skickade blommar till mig, de var väldigt uppskattat och jag blev väldigt glad. Tack älskling! :D Vi får se till o fira lite i helgen eftersom hon är i turkiet just nu.

Undra hur sommaren kommer bli egentligen. Jag känner att den kommer bli ganska fattigt. Mycket jobb, igen semester men endå hur bra som helst. Sommar i karlstad, med hanna, med alla kompisar. De känns som att de kommer bli riktigt bra. Att flytta kostar verkligen massa. Usch för att köpa alla möbler och allt skit. Visst känns de roligt och så ett sätt, (att handla alltså, själva flytten är superskoj :D) men sammtidgt väldigt dyrt också. Soffa och TV liksom, SVINDYRT. Bäst är att jag har sparat undan så mkt pengar. Skyller på bilen! Förresten, på tal om bilen. Får se om jag har råd att ha kvar den. Men jag hoppas de!

I helgen kommer Hanna hit. Så härligt de ska bli att få träffa henne, känns som om de var länge sen! Mys! Har lite planer för helgen faktiskt. Får se om Hanna är med på dem ;P De är hon säkert. hehe.
Sen på Söndag åker vi ner till Karlstad. Anna och Ida (Hannas kompisar) ska ha bal och de ville hon se. Så de ska vi se. För jag antar att jag också följer med.
Sen på måndag har jag bokat möte på banken kl 14. Då får vi se vad dom säger. Jag hoppas på de bästa men har lite kännslan av att jag kommer bli lite besviken. Har ju satt upp ganska höga mål plus att jag är lite orolig över den där kontantinsatsen och de västa, att jag bara har provanställning. Men vi får se på måndag! Sen lite senare på eftermiddagen har jag anmält mig och Hanna på visning av en lägenhet på Haga. De är en 2a på 59,6kvm, verkar vara väldigt fin med grymt fint kök, rätt fin toa och allmänt fin.
Den vill jag ha! Men, priset är haken. Som sagt, vi får se vad baken säger. Känns som om jag säger de hela tiden :)

Måste verkligen börja ta tag i träningen igen, har typ inte tränat på 2 veckor. Har inte varit massa skit men endå. Idag han jag med ett snabbpass på gymmet innan dom stängde. Dom har ju massa dumma sommartider nu för tiden som jag och bror inte visste om. typiskt. Men jag tog en promenad när jag kom hem istället! Skönt!

Shit vad EM är överskattat. De pratas konstant om de, de görs låtar, de säljs kläder osv osv... Ge er, de är bara EM. De roliga är säkert att Sverige säkert kommer åka ur.

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback