wiiiiie

Ja vad ska man säga, de var ett tag sen man skrev någonting här. Men nu är de dags igen! woho. De har hänt en hel del grejer under senaste tiden känns de som och jag har funderat många gånger på o skriva lite blogg men som vanligt får man inte tummen ur. Så inte kommer jag ihåg alla grejer jag har tänkt skriva.

Men jag går tillbaka till för 2 veckor sedan. Jag tog ledigt från jobbet torsdag fredag pga Hanna student och diverse grejer. Så jag åkte ner mot värmland redan på onsdag eftermiddag. Allt blev inte riktigt om planerat och jag var inte på bästa humör men jag fick iaf sen min underbart vackra flickvänn innan balen. Du var så fin! :)

Sen var de torsdag, då hade jag som plan att söka lite jobba. Jag och Hanna låg kvar i sängen länge innan jag drog in till stan och tog en lunch med Adam. De var najs. Sen skulle jag iväg. Var jätte nervös och började med att åka till ett företag som heter "Beves" Fick ett väldigt posetivt bemötande och allt kändes väldigt bra, nervositeten släppte och de flöt på riktigt bra. Sen drog jag vidare till assistancekåren men där fanns ingen chef. Ja typ, sen var jag till några till men orkar inte gå in på alla. Iaf så när jag var klar för dagen (typ 3 timmar senare) och åkte hem mot bladh/elias så ringde Peter från Beves och erbjöd mig en provanställning i 6 månader och sa att om jag var duktig så var de inga problem alls till förlängning sen. Vilken tur att jag är duktig då! ;) Shit, jobb efter några timmar liksom. Helt otroligt och jag fattade de knappt. Skoj skoj!

Fredag var de Hannas student. Så vi gick upp ganska tidigt eftersom hon skulle iväg på champangefrukost och jag skulle in till mitt blivnade jobb och skriva lite papper. De gick bra och peter visade mig runt lite på företagt. Sen panikhaldlade jag lite kläder jag skulle ha på mig, åkte mot forhsaga, stannade på väg och bytte om och sen var de kyrkan som gällde. Sen var de utspringning från skolan, blommor glädje, tårar osv. Roligt att se. Efter de for vi hem till Hanna och sen kom de folk, de åts och pratades. Mätt blev man och trevligt var de. På kvällen sen drack vi lite och åkte in till stan för att joina hannas klasskompisar!

Lördag, vi vaknade upp och fixade iordning oss lite, packade och grejade för att sedan dra in till stan. Där bytte vi till adams bil (vilket vi inte skulle ha gjort eftersom han inte har aircondition, vilket var ett rent helvete eftersom de varmt som fan!) och åkte vidare mot Stefan där de skulle vara inflyttningsfest. Att tillägga är väl att Linda också var med i bilen. Väl nere hos stefan dracks de grillades och skrattades till en början. Sen var de shotlekar och de urartade lite med allt för mkt naket folk i badtunnor, vattenkrig, skrapsår, gammla ägg och captain morgan! Men shit, de var verkligen hur kul som helst. Fest när de är som bäst med allt gammalt folk! Trevligt trevligt. Mer sånt!

Söndagen startades med lite frukost och glassande i solen. Sen skulle vi iväg och bada. De var faktiskt sjukt skönt. Trodde de skulle vara väldigt kallt men de var de inte. Efter de drog vi en pizza och sen var de bara att åka mot värmland igen. I den där underbart svala bilen. Väl i värmland myste jag o hanna lite innan jag var tvungen att åka hem igen.

Ja, den 2 Juli börjar jag alltså jobba i Karlstad, vilket också innebär att jag flyttar dit då. Hur roligt är inte de igentligen? I början kunnde jag inte förstå de, men nu dom senaste dagarna har jag verkligen börjat förstå och de känns verklige hur bra som helst. Så skönt! Få träffa Hanna 100 ggr mer än nu, slippa åka 100 mil i veckan, Kunna umgås med vännerna mer, få flytta hemmifrån, få flytta till Karlstad. Listan kan göras lång. Men att komma nära Hanna väger ändå upp mest. Kunna träffa henne varje dag liksom? typ. Så najs :))
Problemet är väl bara vart jag ska bo! Har hittat en väldigt fin lägenhet nu som är hemskt dyr. Måste höra med banken om jag äns få ta lån osv. Men de är sånt som löser sig. :)

Sommar har de gått och blivit också. De är helt otroligt varmt och soligt. Sommar är verkligen skönt. De är så fint och så mkt härliga dofter osv. Solat har jag gjort, inte alls likt mig. Är mest bara röd för tillfället men med lite tur kanske jag blir lite brun om nån dag. Får hoppas de. Men de är så sjukt jobbigt att sova på övervåningen när de är varmt ute. De är typ olidligt varmt och man ligger bara och svettas. Man ska väl inte klaga!

Just nu saknar jag min älskling väldigt väldigt mycket. Hon är i turkiet och de känns som evigheter sen vi träffades även fast de bara är en vecka! typiskt. En vecka kvar, sen så!
Tänk vad mycket bättre allt kommer bli om 3 veckor. Jag längtar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback