asdf

Satt o pillade lite på mobilen idag när jag upptäckte att jag hade ett foto från p&l, tror de var från mando konserten. 2 tjejer och en kille som posar. De roliga är att jag inte har nått minne av detta. Känner inge ens igen dom när jag tittar på kortet. typiskt. Men lite kul var det iaf.

Idag gjorde jag nått så grymt skönt. Jag var iväg och gymmade! såå underbart. Verkligen få ta i lite, känna sig trött. Idag var de varmt där nere i källaren också, så man svettades riktigt mycket. jäkligt härligt! Får se om man kan komma igång lite nu igen. Var alldeles för länge sen de var nån vettig träning!

Jag fattar inte att jag inte kan sluta. Att jag aldrig fattar. Varför hoppas jag ens? idioti.
Jag blir fan förbannad.

kul liv....

Jag vill verkligen!

Tänk förresten att en så liten grej kan betyda så mycket!

Home

Sweet home, eller nått. Fast de är nog inte de. Eller lite skönt är det att vara hemma, men endå inte.
Jaha har varit i stugan nästan en vecka. Har fiskat typ varje dag och gått en jävla massa, med vadarna på! Jobbigt de! :) Har fått en del fin fisk faktiskt. Ätit massa godis och god mat, man lär ju gotta sig när man har semester, eller? Får börja hårdträna sen igen!

Sista veckan på semestern nu, vad ska jag göra? vet faktiskt inte. Idag är de ju iaf fint väder. De visar sig.

Skumma drömmar förresten, men då är väl allt som vanligt.

Iceclimbingpshyko.

Naaajs, very naajs. eller?

Jävla skit... ja de är väl vad man kan säga. De hela började iaf bra, hemma hos nyman. Karparna lyste dock med sin frånvaro, men inte sutarna. Jag hade väldigt trevlig iaf! Sen var vi på willys ;P Tänk att nån kan vara så snygg!

Fredagen i karlstad blev utgång, vilket inte var planerat. Jag och bladh var ute och fiskade. När vi åkte ut var de ganska bra väder, efter kanske 2 timmar började de regna och jävlas. vi tröttnade och drog in till stan istället och drog på krogen, arena. De var ganska kul endå. Även om man är totalt sämst. Sen en sväng förbi eddis, hem o äta panpizza och sova.
Vaknade upp på lördagen och var riktigt pigg, de var ju iof en ganska lugn kväll. Vi åkte och plockade upp lite folk och åkte vidare mot kil. Där drog vi ut i bladhs båt, wake och vattenskidor var planen och de blev de. Eller ja inte för min del, var bara Adam och Jonatan som åkte. Men de var riktigt trevligt endå. Sen bar de av till stan igen, tacos och förfest. Väldigt trevligt var det. Sen sket sig allt. Jag vet inte hur jag lyckas, men jag kommer fan inte ihåg knappt nånting av kvällen. Vi drog till nöjes, 2 kom inte in, jag och jonatan gick in endå och dom andra till nöjes. Har ett par svaga bilder från nöjes, sen skulle jag tydligen till arena där dom andra var. Men kom dit typ precis innan dom skulle stänga + att jag hade lyckats tappa bort mitt kort så jag hade inga pengar att betala mig in med. Jag ringde adam, han kom ut. Jag blev sur för jag lyckades inte spärra mitt kort och pengarna på telefonen tog slut. Adam tog min plånbok och telefon. Sen var alla borta, jag var själv. Ja, sen va de bara skit.

Hmm på söndagen åt vi en pizza vid 4 tiden, på kvällen gick vi på bio. Jag och Jonatan på Transformans, as cool film :) Bladh och emelie på nån annan.

Nu sitter jag hemma igen. Men åker till stugan imorrn vid 07 tiden med brorsan. Blir inte o vara hem länge inte.

Jag är ju fan sämst. Kass.
DEPP.

Tappade förresten inte bara bort bankomatkortet, en tröja för 1000kr hänger nor kvar i nöjes garderoben. Var där idag men fick inte ut den "försök igen på onsdag". Tur att jag är där då! gah...

Har haft sjukt kul också, jonatan, bladh o adma. ja man har så jävla skoj!

Kursu...

... drar iväg på en lite roadtripp nu. Ska åka ner till falköping och nyman för lite karpfiske i 2 dagar, sen drar jag vidare till Karlstad och festar, softar och åker lite wakeboard, typ :) Nångång nästa vecka kommer jag hem 1 dag, sen åker jag och brorsan upp till stugan i fjällen och fiskar typ en vecka eller nått. naajs naajs, very naajs! :)

ha de bra!

Semester!

Ja idag har jag haft min första semsterdag, de känns ju bara hur gött som helst. Verkligen efterlängtat med lite ledighet. De hela började med att jag sova ganska länge, sen ringde morfar och ville ha gräset klipp. Efter att gräset var fint och en tallrik glass vad uppäten gick jag hem och tog en dusch och drog upp till jobbet. Ja även fast jag har semester! :P Skulle bara installera en grej på en dator innan vi skulle skicka tillbaka skivorna. Satt o snackade lite skit också.

När jag kom hem tyckte pappa att vi skulle åka och inhandla grillkol inför kvällens grillning. De gjorde vi, sen drog vi upp till semla båthamn och tittade lite. När jag kom hem blev jag jäkligt sugen på att dra ut på sjön, vilket jag gjorde. Tog med mig ett spö och tänkte att jag fiskar lite också. De var niiiice väder, men så mycket fiske blev det inte, kom på att jag skulle ringa massa samtal istället som tog en bra stund.. typiskt :) hem och grilla och nu sitter jag här. Vet dock inte vad jag ska hitta på nu. Första semesterdagen har helt klart vart slapp och skön, precis som jag vill ha de! :) Från o med onsdag blir de dock massa grejer som ska göras, eller typ nyman, karlstad, stugan... känns typ som om semestern kommer vara slut sen! De är förövrigt mitt livs första "riktiga" semesterdag. Förra året var jag ju liksom inte fast anstäld. Känns bra :)

Hm.. jag har funderat massa, och nog kommit fram till att jag har gjort bort mig lite i helgen. Eller nått.. de känns iaf lite som om jag har gjort nått pinsamt o, ja typ :o Och så ska de där jävla minnet svika, så man vet liksom inte riktigt vad man har gjort. Så jäkla typsitk! åh!

you are naaaajs!

SMK For the win.

Naaajs!

Jafy fan. I Fredags efter jobbet drog jag mig mot Borlänge, kom fram till jonna och jonas och började tanka på en gång. Fick drick fort som tusan för vi skulle hoppa på en buss ner till Pace & love. Väl där träffade vi på jonas kusin och hennes kompis från Stockholm. Sen drog vi in på festivalområdet. Där var det rock n roll, jag tror vi började med o sätta oss i ett öltält. Så drog vi och kollade på Pepps P, tror jag iaf :) Men där tappade jag bort jonas och jonna. Sen kom jag på att Sahara Hotnights skulle börja spela, så jag sprang iväg dit. Stog där typ själv. förvövrigt en grym konsert. Sen drog jag vidare till Mando dioa, som och var sjukt bra. Sen var de Slagsmålsklubben som gällde o fan va de var grymt. Sjuukt drag! Hm sen minns jag inte riktigt vad som hände, men var nog iväg till campingen, till "camp get" från karlstad med bland annata emelie s och lilla p :) vid 4-5 nångång lyckades vi hitta en taxi som tog oss hem till jonna.

Igår vaknade vi och började tanka på en gång, sen sprang vi iväg till bussen och drog ner med förhoppningarna på topp. Jag blev as tankad. Sen kom emelie och otrevliga sändra, som inte var så otrevlig. Vi gled runt, tittade på nationalteatern i regnet. Jag fick iof tag på en regngren, fråga mig inte varifrån bara :P Sen kommer jag faktiskt inte ihåg så mycket än att jag var ensam igen, drog en b52a på skrubben och drog iväg på winnerbäck. Var APfull, vette fan vad som hände men jag kunde knappt stå, fick luta mig mot trädet. Winnerbäck var nice. Sen var jag i ett öltält igen. hm, jag tror jag drog till campingen sen, eller så hände de massa emallan som jag bara inte kommer ihåg.
På campen träffade jag ett trevligt gäng där jag satt en bra stund, sen träffade jag marin, sannas kusin. Där satt även emelie o sändra. Hm köpte en stol för 50 kr som jag satt i några minuter. Sen försvann jag o martin, eller martio som de står på min telefon :) Kom på att jag dansade som brevid fetinghögtalare på campingen enda tills vakterna kom o bröt de hela. Sen Träffade jag ett glatt gäng som stog o körde "ååååh soopa!" haha, Hiphip liksom :P Samma gäng bygde även en mänsklig pyramid, jag var i botten. haha Sen typ däckade jag i ett tält, vaknade av att dom började packa ihop tältet. Dom hade även skrivit "Sug här" på min kind med en pil till munnen. typiskt. Hoppa över till martins tält en stund innan jonas ringde och vi tog bussen upp till jonna. Då var klockan typ 12 på dagen. Sova fram till 4-5 på eftermiddaggen och sen började vi röra oss hemmåt.
Hände säkert en massa annat som jag missat, men men.

Det var iaf en SJUKT rolig helg. Måste åka på festival fler ggr, de är en sak som är säker iaf.