hey I´m... glad!

öhm.. idag har varit en ganska bra dag på jobbet, började soft, blev mer soft, och till sist jätte soft :P Skulle köra nå gods till eskilstuna. Träffade på 2 gammla klasskompisar på företaget som gjorde grejerna jag skulle köra. Skojigt. Deras chef körde den bästa på länge också. bara satt mig i bilen o garvade. När jag backade in bilen, öppnade upp där bak o han hade slängt in grejerna sa han "se upp för dårarna, dårarna stängs" jag bara sprang in i bilen o höll på o bryta ihop, hemskt kul! :)

For till Eskilstuna, dom han nästan stänga men jag klarade mig precis, på hemvägen åkte jag några mil extra, närmare bestämmt till skultuna. Där är adam och jobbar för tillfället. Så jag åkte o hälsade på han.
Kom hem vid 7, då bror ringer o undrar om jag ska med o träna. visst säger jag. hemma strax innan 21. äta duscha. Puh. Så sitter man här nu. Snart dags o sova. :o

Im happy  :)

2 dagar kvar? Rock n roll :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

"se upp för dårarna, dårarna stängs" sjukt kul film =D annars då? jovars, den hänger o dinglar! DISCO IMORRN!! JIPPE *hihi*

(jävlar va o-emo de där blev... rättelse; *ledsen, skär mig*

2007-03-01 @ 14:42:04
Postat av: Skoghall

missade att nämna att de var jag...

2007-03-01 @ 14:42:31
Postat av: sara

KURSU! varför säger du inte att du har skaffat en blogg.. gasch,mitt hjärta blöder! not;P hehe. kul å läsa:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback