Nationaldag.

Ja idag var det sveriges nationaldag, vilket innebär att de är röd dag nu för tiden. Röd dag = ledig dag = FAN VA GÖTT :D De va verkligen behövligt i denna värme, för varmt är vad de är. Man ska inte klaga! De får man göra senare i sommar om de nu kommer vara en varm sommar. De jobbiga med denna värme är dock att de är så jävla varmt på övervåningen på kvällarna. De är drygt som fan o sova då! :S
Vad har jag då gjort denna härliga nationaldag? inte så mycket faktiskt. Eftersom jag och Janne var iväg och fiskade igår blev de rätt sent innan man kom i säng så de var väldigt mycket läge att sova länge idag, vilket jag gjorde. Tog en redig promenad på lite mer än 2 timmar när jag hade vaknat, underbart. Efter de laga jag mat o tog en dusch. Sen blev de en massa bilåka och träffade en person, vi var hem och åkte lite fyrhjluing. iiii

Nu sitter jag här. Trött som få. Varmt som tusan. lite solbrännd på axlarna... ja de är nog fan sommar nu. Funderade och räknade förut och kom fram till att de går sjuuukt mycket pengar på bensin nu. Lär nog fan lugna ner mig med åkandet :S

jag vet inte. vissa grejer är bara jobbiga. andra är de inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback