pämp

De har varit väldigt dåligt med bloggnade nu på senaste tiden, men tiden och frammförallt orken har saknats. De har nog hänt rätt mycket på senaste tiden. Har fiskats en del, har jobbats massor, har festats en del också. Har haft o göra om vi säger så och mer blir de. Börjar semestern nästa vecka, jobbar alltis sista dagen imorrn. Ska bli så jäävla skönt. Ser verkligen fram emot lite ledighet nu!
Ledigheten börjas med att jag drar till Borlänge imorrn efter jobb, de ser jag fram emot. Kommer troligtvis bli rock n roll, men de är väl som vanligt de :) De bästa av allt är ju att slagsmålsklubben spelar, dom är ju bara för bäst.
Sen blir de att softa några dagar i början på veckan. På onsdag sen är planen att jag ska åka ner till nyman och hälsa på o fiska lite. De lär bli nice, men de är bara 90% spikat. På fredag drar jag från nyman vidare upp mot värmland och karlstad. Där ska de tillbringas några dagar med lite partyparty, lite fiske och lite softande/badande/glidande, typ :P om de nu blir nice väder, men de får vi hoppas på.
Vet inte när jag kommer hem från värmland, men när jag kommer hem blir de nog slappt några dagar, typ ta igen sig. Så ska jag förska fiska rätt mycket, även med elias. Nice. Får se om jag orkar åka upp till stugan också, men de känns långt och dyrt... men vi får se.
Hm.. de var iaf början av semester, den kommer ju säkert ta slut jättefort :(

Ice climbing..

haha, de smset var skujt oväntat och sjukt coolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback