pshyko

Puh säger jag bara, de är varmt att jobba i denna värme! Fick världens huvudvärk idag bara för de! Men visst, de är rätt gött endå :) Fick värsta inpulsgrejen precis innnan jag sluta jobbet, "fan jag drar till borlänge o handlar lite kläder" Sagt och gjort, direkt efter jobbet drog jag te kupölen. Rätt bra ställededär, inte som skit västerås. Alla ställen under samma tak, och affärerna är ett snäpp bättre än på andra ställen faktiskt, iaf vissa.
De värsta är att jag verkligen hittade precis vad jag ville ha den här gången, utan några problem alls typ. helt otroligt och för en gångs skull va de fan billigt också.. de känns riktigt bra nu! sen blev de en bonus grej också, men de va bara bra iof. Tack den snygga tjejern som hjälpte mig ;) höhö. På tal om tjejer, usch vad de är härligt med sommar när alla tjejer är lättklädda, väldigt mycke vackert o titta på ;P

åh så ska de vara sjukt varmt inne så man inte kan sova...rödsprängda ögon, huvudvärk och endå kan man inte sova bra. De värsta är att jag börjar bli rädd för mig själv. Drömmer så sjuukt skumma grejer. Inatt vaknade jag och trodde att min pengahink var ett huvud som bara ruskad. Så typ vaknade jag och sa tyst, tyst? Drömmer ofta att de är folk i rummet. Helt sjukt :/

Va blire?

Kommentarer
Postat av: skoghall

the unknown!!

2007-06-08 @ 15:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback