Student och dalarna

puh, vilken vända de blev. Det hela började med att jag drog ner till forshaga efter jobbet i torsdags. Plockade upp Skoghall på vägen och drog hem till sanna och drack lite öl. Planen var väl att de skulle vara lite rajtantajtan men de va ganska dött så tillslut hamnade vi ute i regnet på gettot och sen drog vi hem till emelie. Jag, elias, jonas, skoghall, emelie, mossig. Kanske va nån mer, minns inte. Ja där somnade vi tillslut iaf efter en del winnerbäck och armbrytning.

I Fredags var det studeten, vi drog till skolan ganska tidigt. Så började de regna, så typiskt. Sen kom studenterna utskrikande från skolan, då började regnet ösa ner. Jäkligt trist men de va jäkligt roligt iaf. Sprangrunt o kramades och delade ut blommar, pissblöt. Vissa var glada, andra fulla och en del ledsna. Hur som helst va de iaf jäkligt skoj! Sen börjades de festas igen. Planen för kvällen var arena men först drog vi på förfest på campus, eller de va inte riktigt campus men nästan. De va elias ludvikakopis som bodde där. De va lite halvkasst drag där faktiskt. Skedde en del missöden också, men allt blev bra tillslut även om man blev fattigt, typiskt :D Arena var riktigt roligt. En del studenter och mycket dansanade. Kvällen slutade med att jag bommade taxin. Hittade dock mossing och vi lyckades hitta en taxi som körde oss för dom pengarna vi erbjöd. I forshaga var allt dött och de vara bara o gå och sova.

Just de, när vi var på campus blev de visst bestämmt att vi skulle åka hem till sanna i gagnef på diverse studentgrejer och fest.
Så i lördags skulle vi åka, jag vaknade o var hur pigg som helst och tänkte att jag kunde köra rätt tigigt men när jag gick till gettot så var mickebovärd och elias där. Elias och mossing hade blåst och sett om dom hade nå alkohol i blodet. Elias var grön men mossing hade 0.9promille. Så jag blåste jag också och de visade sig att jag hade 0.6promille så de va inte läge o köra nå bil då. Så vi fick vänta ett par timmar till innan vi åkte. Jag tog med mig Sannas kusin och åkte direkt till gagnef. Där väntade student tjohejsan med diverse släktingar, presenter och mat. Sen blev de fest. De riktigt riktigt roligt faktiskt. Mossing gjorde kvällen, han var dyngtankad :P Vi spelade bland annat bränboll, jag gjorde första vurpan i de fuktiga gräset ;P Sen började mossing sparka alla på benen när dom sprang, vilket resulterade att dom flög som fan. jag höll på o dö av skratt. Sen började han tacklas och greja.. haha, även tjejer: När vi va påväg hem kom mossing cyklandes på en cyklen som han hade snott.. men som tur var visade de sig att de va sanna cyklen. Förövrigt däckade mossing på golvet efter brännbollen. Ja ... de va en sjukt rolig kväll iaf.  Tack sanna!

Hm idag har de varit rätt slappt, typ asfint väder så vi grillade lite och har mest softat. Nu är jag Aptrött och ska sova. Drygt o jobbar imorrn efter en sånhä tripp! :o

vemodigt.

Kommentarer
Postat av: skoghall

låter som att ni hade det kul hos sanna! du missade ju "hanna h" som du vill att
hon heter.. hon var också hos emelie om du missa henne =P jobba jobba! livet är hårt! hör av mig nån dag!

2007-06-03 @ 23:30:13
Postat av: sara

jag har tagit studenten! :D mahaa

2007-06-12 @ 19:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback