åååhhh...

Jag tror jag är kär. Hon heter Audi S4 och är gul. Hon är till salu :D Men kostar väldigt mycket.

Jag tar de från början. Gick upp i tid idag, vilket händer väldigt sällan på helgerna. Tog en dusch o åt lite frukost sen åkte jag mot västerås. Skulle börja med o handla lite fiskegrejer. Slutade med att jag köpte nått helt annat än vad jag skulle. typiskt. Sen skulle jag handla lite kläder, och för en gång skulle lyckades jag faktiskt hitta nått. Första par jeansen jag provade tog jag. Helt makalöst. Sen en sån där tröja som jag har letat efter o inte hittat nån som passar bra osv. NU hitta jag en! woho.

När jag hade brännt tillräckligt med pengar åkte jag vidare mot köping och lite utanför köping lokaliserade jag morgondagens plan. Färna fiske. Hell yeah! Påväg mot köping hände de, samma ringe (jobbar kompisen) "Du pierre ska sälja sin S4 nu, vi kan komma förbi ikväll så får du titta lite"
Ja dom var här för en stund sen, brutalt jävla snygg. Många grejer är precis som jag vill ha, vissa är lite synd att de saknas. Men denna är i kanonskick! Fick provköra den. De är som folk säger, när man har kört en S4 blir man fast, kan inte annat än hålla med... ååhh. måste ha den. Men de är ju dedär med priset. Mycket pengar :S drygt.

MIn dator fungerar nog som den ska nu också, äntligen. Förresten, de blir en snabbis upp till stugan över påsk också. Gött! Bli lite brun kanske och afterski med adam :D Nej nu blir de o packa lite inför morgondagen.

Över und aut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback