Feeling of vår.

Idag har de näst intill varit vår ute, helt underbart. 10 grader o snön börjar försvinna. När jag cyklade hem från gymmet kännde ja en helt underbar doft... typ vatten. Svårt o veta riktigt... men aaaaah underbart! Men de lär väl komma ett bakslag snart med kallväder och snö. De är ju faktiskt bara mars. I går va de förövrigt -23 grader i fagersta för exakt ett år sen!

Var verkligen 0 motiverad till träning idag, men med den självdiciplin man har pallra man sig dit iaf ;)  de var en såndär dag som man bara vill hem dock. De gick sjuukt dåligt. orkade ingenting. riktigt tråkigt. Men de kan ju inte gå bra alla gånger. Jag persade ju i marklyft igår. Dock va de tyngre än jag trodde :(  Undra om man pallar 200 innan sommarn? tveksamt :)

Ibland kan man få världens konstigaste kännslor, verkligen sakna vissa ögonblick hur mycket som helst. Tänka tillbaka och känna en konstig kännsla över de hela. Hemskt svårt o förklara. Men jag har iaf haft massa såna kännslor idag, skumt, dryg och ... ja härligt?

Hittade förövrigt en starköl i väskan tidigare... den avnujts kall just nu, himmla gött faktiskt :P

Över and ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback