Great!

Jäklar vilket härligt väder de va i morse när jag gick mot jobbet. Känns så vårigt. Underbart. Men sen när jag gick hem va de inte lika fint, de va dock då de va som mest vår. Såg en motorcykel, ungarna kom med glass i munnen osv. Men endå äre en massa snö kvar :o

Idag har jag iaf jobbat lite, körde lite lastbil o hjälpte en gubbe o flytta, med bra betalt :) har gått en jävla massa också, fram o tillbaka till jobbet.. är trött i benen. Ja och nu sitter man här, vad ska man hitta på nu liksom? :S

Man ska inte äns hoppas! De blir endå inte så..

Märks att man börjar bli gammal iaf, nästa vecka ska jag nog hälsa på banken o snacka lån och... lyssna nu, PANSIONSNSSPARANDE! hehe..ägg

Kommentarer
Postat av: skoghall

pensionssparande är nog the shit nu när vi förmodligen inte ska dö på jävligt länge! haha ;) fan nu är de inte länge kvar till jkpg! fylla o mässa... amen!

2007-03-11 @ 15:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback