Hard time

I morgon är det torsdag, veckorna rinner på lika fort som vanligt och de händer inte ett skit i mitt liv. kul. Snart är man 30 och har ölmage. Är inne i värsta depp perioden. Inte glad överhuvudtaget. Har fortfarande ont i min jävla handled också så att jag inte kan träna. Trist värre. Datorn håller fortfarande på o strular också.
Jag tänker alldeles för mycket om dagarna... blir bara ännu mer deppig.
Undra förresten när jag ska inse?
Varmt är de iaf.
Va ett jävla velande på mig också, som vanligt. Vet aldrig vad jag vill osv....


:((

Kommentarer
Postat av: sara

kursu. ryck upp dej nu! de är vår nu och solen skiner.. även i forshaga! :)

Postat av: Emelie

Kurre, du kan alltid höra av dig om du vill prata :) >De vet du .. onödigt o gå o deppa nu när de är så vackert väder.. ;) Kom igen nu !

2007-04-02 @ 23:35:05
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback