Hjälp

Tog bussen till jobbet idag, sen satt vi oss o tog standard morgonkaffet, även fast jag inte dircker kaffe, men endå :) Sen ringer telefonen och de är bärgning på gång. Väl framme står de en dam i 50 års åldern, hennes bmw ligger i diket. Att tilläga så hade hon kört i diket tidigare på morgonen, och sedan tagit en annan bil dit nu. (En grön merceders)

När jag höll på o dra upp bilen kom ett annat par o frågade damen om hon hade fått hennes bilen stulen, för dom hade fått deras bil stulen nån km bort (även den låg i diket). Men nej de hade hon inte. Påväg tillbaka möter jag en polisbil i full fart, jag tänkte att den nog skulle till den där stulna bilen. 2 minuter senare ser jag polisbilen komma i full fart bakom mig. Jaha... jag körde in i väggrenen o tänkte att jag släpper förbi dom. Men icke.. dom slår på blåljusen och diverse lampor. HJÄLP tänkte jag och stannade till. scary :) Dom frågade om de hade varit nå män vid bilen jag precis bärgat, jag förklarade att nej de va de inte, bara damen som ägde bilen. Skitstressade frågade dom vart hon var osv. Jag berättade att hon hade åkt iväg med en grön merca. Dom frågade lite till och tog mitt namn o tele nummer. Sen ropade dom ut infon jag gav i radion. De blev en ffterlysning av en grön mercan och polisjakt.

Jag åka vidare, skakis som tusan :) några hundra meter bort mötte jag 3 polisbiluar till i full blås o blåljset på. Fick höra senare att de va damens söner, kriminella sådana som hade kört bilen. Och att dom även hade snott 5 bilar till under kvällen. Damen var tydligen en medbrotsling. End of story :P

Fränt!

Marklyft is the shit också. Träningen är så jävla skoj nu för tiden :)

Annars har de mest varit skit idag. TACK!

Mycket de blev :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback