Ja då sitter man här igen...

Precis, nu har de nästan gått en dag till. Men den här dagen har inte varit bra alls. Börja med att försova mig. snoozade lite för mycket och råkade stänga av den. typsikt. Vaknade iaf 7 hoppa i kläder o märkte att fan va ont jag har i nacken, huvudet och halsen... kommer jag bli sjuk tro? Trampade iväg mot jobbet o de gick sjukt segt. Hade ingen ork i kroppen alls. Vid lunch mådde jag verkligen piss, bad samme att skjutsa hem mig. När jag ställer mig innan för dörren står jag o skakar för jag fryser så mycket. Kände mig verkligen som en påse nötter som nån hade hoppa på, ont i hela kroppen. Tog tempen, 38,5 grader. Typiskt! jag som ska på mässa i helgen :/ De förklarar iaf varför de gick så extremt dåligt  på gymmet igår.
Har iaf sovit nån timme nu och tuggat lite alvedon så nu är jag LITE bättre iaf... Snart kommer adam och hälsar på också. Vi ska äta kebab :)

Förstår inte varför jag inte kan släppa de?

SUUJKT sugen på den bilen!! Undra om banken är lika sugen :P

Pimp!

Kommentarer
Postat av: Emelie

App App App, ingen träning då du är sjuk! Förresten, blir du aldrig frisk heller Kursu ? =/

2007-03-16 @ 11:30:09
Postat av: k

Nej jag vägrar bli frisk! :((

2007-03-24 @ 20:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback