mäH!

Ja idag va de måndag igen. En ovanligt pigg måndag, dom brukar ju annars ha en tendens till o vara väldigt trött o sega. Men inte idag!

Har jouren nu, så de blev en del övertid efter jobbet. Kom hem för en stund sen. När jag kom innan för dörren sa mamma att jag skulle iväg o posta lite grejer o hämta ut en paket. Visst, jag hoppade in i sääben och for iväg. Kom till postlådan och stannade till för att lägg i breven. Jaha, plötsligt stog de en polisbil brevid mig. men neeeej tänkte jag. Fan! Jag insåg ju direkt att de hade gått lite fort på 50 vägen (typ 70-80) Han kommer fram till mig o jag sa direkt " de gick lite fort de där" Han "ja de gjorde ju de, får se ditt körkort" De läskiga va att jag var ko lugn.. helt förvånad. Dom kollade upp kortet och bilen osv... sen snacka ja lite med polismannen. Eftersom dom inte hade mätt hastigheten så kunde dom inte göra nått. Han tyckte iaf att de va onödigt o att nästa gång kan de vara kört. Lätt hänt sånt där... nu kör man väl lagligt nån veckan, sen är man olydig igen :S

Känns som att jag har haft flyt många gånger nu, snart kanske de är kört?


Kommentarer
Postat av: majk the män

iiiih... läskigt!!

2007-03-13 @ 00:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback