Mässa

Idag är det fredag, och de är kanon väder ute. Härligt värre. Har inte feber idag heller, bara lite hosta och snorig. Men de är man ju typ jämt vid den här årstiden. Så 13,53 hoppar jag på tåget mot örebro och vidare till töreboda. Där plockar bladh, jonas och skohall upp mig och resan går vidare mot Jönköping där vi ska spendera helgen. De blir mässa och partaj, kommer nog bli dretsköj. öh jag börjar bli stressad, kanske ska börja packa o fixa? Alltid ska man vara i sista sekund :)

Sitter o väntar på ett samtal från banken, undra om dom är snälla nog? läskigt värre... jag kommer ju bli fattig :P
Men men, pengar är till för att spenderas. Såvafan.. man lever ju bara en gång liksom.

Ha en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback