Skit...

...skit och skit, vad allt ska vara skit?

Jaha... ibland funderar man bara på vad som är roligt med livet? just nu är ingenting kul iaf.  Allt är bara skit.
Vägrar bli frisk också. Så har jag lyckats gjort illa mig i handleden. tröttsamt. Så har typ min dator gett upp. Bra. TV suger.
De enda som är något positivt är att de är vår. Ljust ute jätte länge! Men de väger ju knappast upp de andra.
Nej ge mig en sån och en sån så skulle allt bli så mycket bättre... men jag får väl troligen inget av de.

ååh. suck.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får tänka positivt kursu. Alla har vi våra motgångar.

2007-03-27 @ 17:56:06
Postat av: Jonas

Jag som skrev..

2007-03-27 @ 17:56:49
Postat av: Emelie

Positivt tänkande Kursu, vet att de är väldigt svårt ibland, men man måste försöka :) Finns här om de är något :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback