YES!

Ja vad ska man säga... vilken jävla SKITdag de har varit idag. De hela började när man vakna. satt mig upp i sängen, så började jag blöda näsblod. Jaha. Sen när jag stog o borstade tänderna så tappade jag tandborsten på golvet. Jag va så trött så jag bara ville dö. Kommer fram till jobbet, bärgning på en gång. Missade liksom morgonsnacket!
Kom fram till den där bilen och vilket jääävla strul de va. Ingenting gick vägen o de tog ett år innan jag fick på skiten på fleket. Aldrig varit med om nått liknande! Skaffa aldrig en automat som låser sig totalt! SUCK. Sen flöt iof dagen på rätt bra, tills jag kommer hem. Jag sätter mig vid datorn o tar med ett glas vatten. Fan musiken är för låg, jag höjer lite..... DONK, där låg de ett helt glas vatten på bordet/golvet. Trött man blir. Vad kommer hända här näst? Great!

Mjusik is great!



Kommentarer
Postat av: skurkhall

se de från den ljusa sidan! vi ska snart på mässa =D

2007-03-09 @ 14:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback