Bra

De har gått ännu en helgen. Den spenderades med min underbara älskling. Lika mys som vanligt! Vi har gått, gått, tränat, sett film, shoppat lite och varit lite onyttiga. Fast mest jag! Synd att helgerna alltid är så korta.

Träningen går riktigt bra nu. De går rätt lätt och de tränas ofta. Känns rätt bra. Har gått en del nu också, men de är iof bara för att jag inte har någon bil. Men endå!

Denna vecka blir soft. De är lungt på den körningen jag kör. Imorrn lär de vara jätte lungt och skönt. På Fredag håller dom stängt också så då är jag ledig. Fast i helgen har jag jour, och på lördag ska jag hjälpa till med inventeringen på jobbet hela dagen. Får se om jag kanske är med och inventerar på fredags också. Lär väl sluta med att jag inte har ett skit att göra :S

De lär bli roligt på onsdag..........................................

Nej har ingenting att skriva idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback