Hej

Ja då var det Måndag igen. Ännu en måndag liksom. Dom där dagarna som brukar vara jobbiga. Men min måndag är inte jobbigt. Eftersom jag börjar jobba kl 12 så är de en soft måndag. De hela började med att jag och Hanna myste lite innan hon åkte iväg ner mot värmland. När hon hade åkt sov jag typ 30-40 minuter, sedan var de frukost och så satt jag och läste igenom massa på Aftonbladet om Engla. De känns konstigt och läskigt. Fick tårar i ögonen. Därefter kännde jag att de var dags att träna lite, vilket jag precis har gjort. Körde bröst idag, vilket gick skit som vanligt. De är så trist, har ingen motivation till bröst. Tränade dock biceps och triceps med Hanna igår och de gick hur bra som helst. Ökade och de gick riktigt bra! Då är de najs :)
Har kommit igång med tärningen ganska bra nu känns de som. Blev 5 gånger förra veckan. De är bara att hålla i de här nu! När jag och Hanna gick hem från gymmet igår pratade vi och att springa. Så jag funderar skarpt på att ut o springa i morgon, bara se hur de går liksom. Men vi får se, jag hinner säkert ångra mig ;)

Ja helgen annars, har varit väldigt slapp. Ganska skönt :) Hanna kom i fredags och vi tittade lite tv o grejer sen var de sängen. I lördags åkte vi till västerås. Sena som vanligt. Men vi han springa igenom några bilaffärer och shit vilka bilar. Audi is the shit :D Efter de sprang vi runt i massa affärer. Blev inge köpande dock. Bland annat för att de var brist på pengar osv. De hela avslutades med lite bio. Vi såg "21". Den var faktiskt väldig bra, bättre än förväntningarna!

I går sov vi typ jättelänge. Sen var vi iväg och tränade så var kl redan massor när vi var klara. Var iväg och handlade lite och sen var de mys resten av kvällen med film. Orkade dock inte kolla klart den. Hanna somnade och jag var på god väg så de var lika bra att stänga av. Well..

Nu ska jag duscha och äta innan jag ska iväg och jobba, får hoppas att jag har lite tur med mig nu iaf. Den senaste veckan har de strulat massa för mig på jobbet. Massa otur!

Hanna <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skickade ett sms i morse men kom ju på att du inte kan få några. Kommer bli extrem tomt när man inte kan slänga iväg ett sms sådär mitt på dagen när de inte är läge för att telefonsamtal...
Var trisst att åka hem förut, hadå så gärna velat vara kvar längre.
jag ringer dig ikväll när jag slutat!
Tänker massor på dig älskling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback