Skit

Ja då har de gått ännu en helg, och helgerna går tyvärr lika fort som vanligt. Väldigt jobbigt. de jobbigaste är att skiljas från Hanna! Men mn sånt är livet. Helgen har iaf varit underbar som vanligt. De blir lätt så i hennes närhet. Vi har promenerat lite, bytt däck, ätit glass, umgåsts med adam och linda lite och spelat biljard, kort och lite tv spel :) Sen känns de som om vi har sovit massor, men idag har vi båda varit väldigt trötta och när jag satt mig på bussen idag somnade jag nästan direkt. Hm.
Buss förresten, de suger att åka och framförallt tåg. I fredags sket skit alltid och jag kom fram jätte sent pga av MASSA strul när jag skulle åka ner. Så trist och jobbogt. Jaja fram kom jag iaf. Sen nu när jag skulle åka hem var de hur segt som helst. Fick sitta i örebro i 1 timme och vänta där de sprang runt 2 nerknarkade människor och härjade. En av dem kunde inte svenska och satt sig mitt emot en kvinna och satt handen över hennes tidignig 3 ggr innan hon typ tog undan den. Ja dom gjorde massa mongo grejer. Tågresan mellan örebro och fagersta var sjuuukt seg.

Hm imorrn börjar arbetsveckan igen. Känner att jag inte är så sugen just nu faktiskt men de går väl bättre när man väl börjar. Jag vill ha ett nytt jobb, i karlstad!

Åh, hade hoppats att killen som skulle fixa med min bil hade börjat och snart var klar med den eftersom han skulle ha gjort de typ nu i helgen. Men då hade de dykit upp massa annat skit så han kan inte börja med de förrens på Torsdag eller Fredag, och de var verkligen hur drygt som helst. Har gått och längtat efter o få tillbaka min bil som fan. Saknar den verkligen... ååhh, skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback