Rubrik

I onsdags var de en väldigt lugn dag på jobbet. Kom iväg ner mot Eskilstuna jätte tidigt och kom hem jättetidigt! Skönt! På vägen hem satt jag o tänkte och ångrade med. Jag hade sagt till adam att han inte skulle komma o hämta mig. Men som sagt, jag ångrade mig och vid halv åtta lämmnade vi Fagersta mot värmland. Väl framme spelade vi öl spel. Sen kom mintun fram och de slutade som de gjorde. Vi skulle till arena, men ingen var in. Vissa kom inte in och andra ville inte, typ. Jag fick nått ryck, vet inte vad som flög i mig. Inte för att jag minns nånting typ men har ju fått återberättat. Så de kan bli när man blir full. Har lite ångest. Varför var jag mongo?

I går vaknade man upp på adam och lindas soffa, sjuukt bakfull. Hur jobbigt som helst. Vi drog i väg till Bergvik och käkade på Subway sen var de bara hem o sova igen. Gjorde de typ hela dagen. Sen kom Hanna, skoghall, bladh och anders. Senare blev de tacos och film. De var trevligt, förutom att filmen var typ den sämsta någonsin och att man var bakfull. Sen åkte jag och Hanna hem till henne och sov. Lika underbart som vanligt!

Idag vaknade vi ganska tidigt endå, iof hade jag satt klockan plus att folk från jobbet ringde hela tiden. Men vi låg kvar o myste en stund. MYS! :D Finns inge bättre. Strax innan 14 åkte vi in till stan, jag skulle med ett tåg då. Usch va de inte känndes bra att åka hem när de var fredag, jag ville inte. Jag vill vara kvar. Jag vill så gärna bo i Karlstad! :S ååhh..

Ja nu sitter man här och har jour. Stendött som vanligt. Men endå rätt skönt. Vill inte ut o bärga. Allra helst inte i detta skitväder. Regnet öser ner. Men i morgon ska jag vara med och inventera upp på jobbet. Kul? hm. Pengar iaf, de behöver man ju..

Nu är de nära, nu får jag snart tillbaka bilen. Han har skruvat massa nu. Borde bli klar typ när som helst. Den kanske tillomed är klar? Shit vad jag saknar den! haha. Sjukt egentligen, men fan. Den är ju liksom jag! :D brum brum!!



Hanna, Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback