Aj...

ajaj. MIN HALS! den gör jätte ont, tyck synd om lilla kursu! :(

Jaha då hade de gått ännu en helg, tiden går så fort. Snart är man 30 år, tjock och singel, Troligen har man inte åstakommit ett skit heller. Hell yeah!

Helgen då, ja de blev lite fiske igår och idag. Men idag var de lite för kallt, så jag åkte hem. En del film har de blivit också. Kan bara tipsa om två stycken Nya "The Hitcher" och "Deja Vu"! Hitcher va sjukt läskig, bästa skräckisen jag sätt på bra länge! en 5a på den! Deja vu var också grymt bra också! 5a! :)

Imorrn är de jobba som gäller igen. Köra dendär jävla matan igen. Jag som trodde jag var klar med den i Fredags men icke. Men imorrn är sista iaf! Löning på Onsdag också, den är sjuuukt efterlängtad och behövs! bilar är dyra! :O

I want.


Kommentarer
Postat av: skoghall

ja! 16 och 17.. 2 inlägg på 2 dar är grymt ju! nu på g nu! =) ännu en kul lista!

Postat av: skoghall

uppdatera aldrig då!

2007-04-25 @ 16:12:23
URL: http://schlusser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback