härligt..?

Jag sitter här helt ensam på valborg och lyssnar på slagsmålsklubben. Nej de är inte de minsta roligt. Tvärrt om.
Hemskt deppigt just nu, de bara blev en tvärvändning idag på dagen. allt blev skit. suck.

Imorrn är man ledig också, skulle ju fiska.. menvafan jag har ju glömt köpa maggot! :S får kanske bli nått annat.

Vet inte varför men fan va jag kan tycka synd om vissa människor, verkligen må dåligt. Kom en kille när jag och janne satt och fiskade. Såg sådär riktigt tyst, blyg, försynt och mobbad ut. Han var väldigt tjock och kunde inte fiska överhuvudtaget. Så satt han där vid bänken och åt sin macka och drack saft. Asså jag vet inte, men fan vad jag blev och tycka synd om han, blev o må dåligt som fan. Vad vet jag, han kanske är hur lycklig som helst?
Fråga mig inte varför jag skrev dehär egentligen, de är ok om ni inte fattar heller och ni får tycka jag är pshyko.. de är lungt.

De ska tydligen inte gå o köpa sig lycklig...

Kommentarer
Postat av: skoghall

lycka är väl det man ger till andra och får tillbaka när man lyckas ge det

Postat av: skoghall

lycka är väl det man ger till andra och får tillbaka när man lyckas ge det, men sommaren är snart här på allvar och ljuset den bringar brukar dra upp det mentala en bit

2007-05-01 @ 00:41:50
URL: http://schlusser.blogg.se
Postat av: skoghall

jävla cp-internet till att bryta och skicka halva meddelanden

2007-05-01 @ 00:42:26
URL: http://schlusser.blogg.se
Postat av: Jonas

Men en kväll med slagsmålsklubben är väl inte helt fel det heller=)

2007-05-03 @ 14:39:48
Postat av: sara

du ä grym kurre!

2007-05-04 @ 08:53:22
Postat av: Anonym

Du är så söt kurre :) omtänksam o helt underbar .. vet du det ?

2007-05-04 @ 20:16:53
Postat av: Emelie

Du är så söt kurre :) omtänksam o helt underbar .. vet du det ?

2007-05-04 @ 20:17:03
Postat av: Kursu

Nej måste ha missat de, fast jag tror på de mer och mer :o

2007-05-10 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback