Julafton nästa vecka?

Ja idag va jag iväg o kollade på den där bilen, den bilen jag har velat ha nu hur länge som helst. Äntligen fick jag chansen o köpa en jag verkligen ville ha med rätt utrustning, rätt färg, rätt skick osv. Den är såå jäkla grym. Åkte dit med brorsan o kollade på den o provkörde lite, sen vidare hem till han o kolla kvitton och papper. Sen snacka pris.
I början av nästa vecka får jag den, eller då skall de skrivas och betalas. Hur fan ska ja kunna vänta så länge?! :D Tur att man åker til stugan imorrn så man får åka lite skoter och grejer. Då kanske man kan tänka på nått annat :) ååååhh sjuukt grym bil! :D:D Är som ett barn före julafton!

Gött med lite påskledigt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gött Kurre :) Då kan du komma o hälsa på mig i Torsåker nu när du får egen bil o allt ! Yiippie :P Glad påsk !

Postat av: skoghall

ha en riktigt trevlig påsk där uppe! så ska jag ha en trevlig påsk på bruket ;) working man =) haha puss

2007-04-06 @ 21:03:34
Postat av: sara

grattis te bil du :) å gla påsKK!:)

2007-04-09 @ 15:41:45
URL: http://halvborta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback