Kommer inte på nån rubrik...

De är fan riktigt jobbigt att helgerna ska gå så jäkla fort hela tiden! Min helg började iaf med att jag åkte ner till karlstad i fredags, åkte hem till bladh och så va vi ut till nyman och hälsade på och grillade lite. Drog även nån raggarunda i kil! haha. Sen lämna vi nyman i skogen, så skjutsa jag hem bladh och drog vidare till stan. Ringde skoghall och träffade han o hans polare en snabbis. Sen blev de sova i bladhs lägenhet helt själv.

Sov hemskt dåligt på natten, vaknade massa. Sen när jag väl vaknade av klockan drog jag o hämtade adam och linda, sen drog vi vidare söderöver. I mariestad mötte vi upp jonatan och började fiska asp. Jävlar va roligt de va, sjuka coola fiskar. Sen åkte vi till karlstad igen och drack lite öl efter en del strul. Förfest hemma hos marie. På arena sen va de sjukt mycket folk, endå stannade vi? iaf några.. hm. Kvällen blev rätt lyckad endå till slut med diverse normänn osv. Alltid skoj i kd :)

Söndag börjades med dyra räkmackor, sen glass och njuta av utsikten nu när de är vår o varmt ;) Folk åkte hem och jag, adam och linda åkte ut på hammarö och grillade. Sen åkte jag och adam också hem, de va fräsigt! :)

Jag har fått värsta hostan helt plötsligt, hemskt drygt! :/

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad trevlig din helg verkar ha varit :) nästa ggr du kommer till KD hoppas jag du hör av dig Kursu ! ;P

Postat av: Kursu

Tror fortfarande inte du va där då?! =) men nästa gång så... :)

2007-04-19 @ 16:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback