PÅSK.

Då kom man precis hem från paradeiset. I Fredags morse åkte jag upp mot Stugan. Kom fram på eftermiddagen nångång. Hoppade på skotern direkt o gasade kanske en timme, fy fan va härligt de va. Sen duscha jag och grejade och åkte till Vemdalen där adam och hans 08 familj befann sig. Hemskt mycket 08or, speciellt emelie. Men de va trevligt endå. Sen gick vi ut på hotellet. Riktigt roligt faktiskt. Kvällen avslutades med mando låtar i våningsäng, adam kröp dock inte ner i sängen med mig förens vid fem, han fick för sig att han skulle somna i soffan för han mådde inge bra, typisk! :)

Lördag vaknades med väldans huvudverk, en promenad till ica och äta lite mat. Sen åkte jag och adam till messligen, hoppade på skotrarna och körde slut på en tank, åkte och tankade nästa och brännde en del på den också. Så sjuuukt bra före de va i drivorna. All snö drev dit. Vi körde fast lätt över 10 ggr. Droppade, sprängde drivor och köra på en skida... ja de va grymt! Sen åkte adam hem.

Söndag åkte jag mest skoter själv, solade lite och hade de allmänt jätte glassigt. Underbart väder och massa snö och skoter. De blir inte så mycket bättre. Dock inte lika roligt att åka o leka i drivor själv.

Idag åkte jag, mor och far upp i en fet driva, grävde ner oss och satt o glassade i solen. Helt blå himmel och sjukt varmt. Så tog man nån repa med skotern och sen va de hemfräd. Gött o vara hemma också. Men de kommer väl vara lite småjobbigt o gå upp strax före 6 imorrn :) Tur att man är lite motiverad endå, för imorrn kväll kommer bilen :D:D:D

Hajtänder nästan...

Kommentarer
Postat av: skoghall

låter rätt ljuvligt de där, nästan som du! puss

2007-04-10 @ 00:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback