Trött?

Efter mycket tjat av fansen är de väl dags för en blogg ;)

Vet dock inte riktigt vad jag ska skriva. hm..
Idag har jag kör rätt mycket teleskoplastare, har "sjösatt" en segelbåt åt kommunen. Båten är en fontän som sitter i en liten damm i parken. Den har jag satt på plats idag :P
Hm när jag kom hem tog jag en redig promenad på ca 1 timme också.. blir o köra hårt på promenader och gym nu. Bara min jävla handled vill bli bra. Föröskte köra lite biceps på gymmet igår men gick ej. :S
På promenaden insåg jag iaf att våren är sjuuukt underbar. Alla dofter, alla ljud, alla intryck. Ja de är en kännsla som är helt underbar. Så väcks de gammla minnen, saknad. Både underbart och mindre härligt. Mycket kännslor på den vårprommenaden va de! Tänk snart är de sommar! brr :) Hoppas denna sommar blir lika bra som förra, men troligen inte.

Nej nu ska jag nog sova. Nickade till antal gånger när jag körde bärgningsbilen på eftermiddagen idag. De är så jäkla läskigt när man inte orkar hålla sig vaken, nickar till och vaknar till av att man har 500 i puls och sliter i ratten så man inte åker i diket. :/ Stanna hjälper, dock bara för stunden. Sova är nog de bästa! har blivit dåligt med de på senaste tiden. GODNATT!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback