Vuxet.

Skapligt mycket vuxenpoäng jag fick idag då, va upp på banken en sväng. Lyckades ta fel på tiden så jag kom en timme för tidigt, men de gick bra endå. Som tur va. Dom var snälla på banken idag. När jag hade fått de jag vill så sa jag även att jag vill börja pansionspara också! vuxet eller vad? "dom här pengarna är låsta tills du blir 55" Känndes ju helt skumt :)

Ja så ringde jag den där killen, imorrn vid kl 18 smäller de. Fy fan om jag åker gul bil hem sen, sååå jävla häffitgt :)
brrrr vad jag längat! Möe pengar dock. Man lever bara en gång! Får tänka så.

Gött med lite påsk snart också. Skulle egentligen jobba halvdag imorrn men så blev de tydligen inte för mig, va tvungen o göra en grej... typiskt. Sen på Fredag åker jag upp till välrdens underbaraste Messligen. Massa snö, afterski med adam och skoteråkning, kan de bli bättre? Påsk i fjällen är ovärderligt om de är fint väder. Hur underbart som helst.

yeye

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ah Kursu, tänk att du tjänat ihop lite vuxen poäng du o ;) Hoppas ni får de bra i stugan, din svikare.. ;P Jag skulle juh få följa med =/ Annan gång kanske :) PUSSSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback