asdf

Måndagar är aldrig goa efter en hård löradg. Var rätt sliten i morse när jag gick upp, känndes att jag hade varit igång i helgen iaf.
Jobbat idag, de hela började med att jag drog iväg på en trafikolycka, inge allvarligt men endå en krock. Sen va de gods som gällde. De bästa på hela dagen var när jag kommer in på ett hårställe och de står vääärldens snyggaste och sötaste tjej där och tar emot paket och skriver under. Nästan så man blev kär påengång :P Lite senare under dagen hände de igen, ännu en riktigt fin tjej... dagen var som räddad 2 ggr :D
Hm han inte mer än komma hem så va de iväg o jobba igen, kom hem vid 20 tiden,  typ 3 timmar övertid.
Nu är jag trött.
Dagens tankar har kretsat kring one persone.

Jag har sår och blåmärken på armarna, vadfan har jag gjort?! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback