.

Shit, kom nyss hem från chefen. Började med o hoppa på ringen efter båten med samme direkt jag kom dit. Ja och hur skoj var inte de då, typ jätte :) Dunka på rätt bra på vägorna. Sen åkte vi in och grillade lite hambrurgare, gött var de! Efter födointaget åkte jag och chefen ut så skulle jag pva vattenskidor, men efter ett par misslyakde försök att komma upp sket vi i de, eller vi hade inte riktigt tid heller.. skulle plocka upp hans dotter på andra sidan sjön.
Sen satt vi en stund o bara snckade skit, trevlig kväll. De hela avslutades med ett rejs till fagersta, jag vann, pecka tvåa. och daniel åkte vi om i runt 200, han var inte riktigit med i tävlingen :P

Hoppas man aldrig växer upp och blir för mogen.

Fredag imorrn, eller ska man säga igen. Helg nu igen liksom... tiden går jäkligt fort. Denna helg blir iaf took lugt, har jour o grejer. Ska sova massor är tanken, se massa film och allmänt softa.

Nej nu är jag fan döende trött, ska nog sova även fast klockan inte är så mycket

Ja, vad ska man säga liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback