Hej

Inte allt för mycket aktivitet här på senaste tiden, lusten och orken har inte varit på topp. Jag förstår inte hur man inte kan orka göra vissa saker som egentligen inte är jobbiga alls. Man kanske lär sig med åldern. På tal om åldern så börjar 20års dagen närma sig, 27sep. Det ska bli såååå skönt! =)

Life goes on. Jag jobbar om dagarna och försöker träna efter jobbet. Går rätt bra, har kommit in i rutinen förutom att man blev sjuk förra veckan. Ovanligt när man väl börjar komma igång? nej.
Förra helgen var jag i sjöboda med elias, hade väldigt roligt. Mycket skratt och nice rudor :) klockrent

Nu i helgen blir de kräftskiva i dalarna, närmare betämmt i gagnef med sanna o co. Niiiice :)

Hmm vad ska man mer skriva, typ att imorrn är det helg. Hemskt skönt tycker jag, har varit en ganska tung arbetsvecka endå... inte så ofta jag känner så faktistk. Då uppskattar man helgen lite mer iaf, hoppas den blir skoj.

Den 31 har jag kickoff med jobbet igen. skoj skoj. Gocart, fyrhjuling, god mat, badtunna och lite alkohol. De lär bli helnice, förra gången var iaf en hitt ;)

Sova bör man annars dör man, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback