Jaha

Det var inte igår jag skrev här senast, men jag har bara inte haft nån lust alls. Känns endå som om de inte är så många som orkar läsa heller.

Semestern är slut, för 2 veckor sen! Har jobbat 2 veckor nu.. har gått förvånadsvärt bra även om jag börjar bli sugen på mer semester nu. Han inte med allt jag ville på mina 3 veckor ju.. :o

Nu har jag nog kommit igång med träningen igen, har blivit 4 ggr hittils den här veckan. Går helt ok också för att ha haft uppehåll på drygt 3 månader på grund av den där rackarns handleden. Ja och den där rackarns handleden vill fortfarande jävlas med mig vid vissa övninger, vilket inte alls är bra! :/

Livet i övrigt är ganska tråkigt för tillfället, är bara jobb och träing som gäller. Blev extremt partysugen idag också, när jag pratade med Bladh. Har blivit sjukt lite av den biten i sommar. Och de lär ju inte bli nått  dom närmaste helgerna heller! booring

Sommarn för övrigt har varit ganska kass. Jag vet inte men jag har inte den där sommarkännslan som man brukar ha. Bada, sola, grilla massa, softa, fiska, dricka öl osv osv... vart är de liksom. Jag har inte äns badat i år? illa. Får skylla på vädret.

Life is a bitch.


Fru, frågeteckning.

Kommentarer
Postat av: sara

håller me dej kursu.. jävla skitsommar.. ja har inte nån sommarkänsla nånstans.. :(
jag läser för övrigt=)

2007-08-02 @ 21:59:34
Postat av: k

Ja, bra att du håller med mig sara! Och att du läser! :)

2007-08-02 @ 23:13:03
Postat av: skoghall

VI LÄSER!

2007-08-03 @ 13:37:38
Postat av: Jonas

Jag läser...

2007-08-12 @ 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback