shit day

ja de är precis vad det har varit idag, en jävla skitdag. Var döende i morse, efter att jag sovit riktigt kasst, drömt massa skumma drömmar om att jag blev klämd under en stor grävmaskin osv. Sen satt jag tydligen på mig en trjöjja mitt i natten...hmm?? Västeråspolisen ringde o väckte mig vid 3 tiden och behövde hjälp med en tankbil som hade var med i en lite olycka, eller rättare sagt rätt stor olycka. Men våran bil är förliten för lastbilar så de va bara att sommna om, vilket inte gick! :/

Allt på jobbet gick åt skogen, ingenting gick min väg idag. Lastbilen jag körde gick sönder också! Hoppas på en bättre dag imorrn.
På Torsdag ska jag ut till chefens nyabyggda hus med sjötomt och åka lite ring efter båt och grilla lite med jobbarkopisar, lär bli helnice! :)
Sen lutar de mot att jag ska ta E körkort nu, CE alltså. Långtradare... fan va coolt ;=)

Nu är de orkaner, bomdod, mor, katastrofer osv överallt sammtidgt. Folk dör som flugor. Jorden är påväg under. Men vad ska man säga liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback