shit

Idag är man sleeeten som få, börjar bli gammal och bakis!

Helgen blev inte riktigt som det var tänkt , men jag tar det från början.
De hela började med att jag for till kupolen i Lördags där jag mötte upp Elias och Linda. Sen gick vi och letade på Sanna och Emma och tog en lite bit mat. Väldigt kul att träffa sanna igen! Just ja, emelie dök upp också.
Lite senare var vi hemma hos sanna. Drack lite öl och softade sen drog vi vidare mot Martin och kräftskivan! Där börjades det, min plan var ju att de skulle bli en lugn kväll men icke. När mintun kom fram var det kört. Var iaf väldigt roligt på skivan. Men sen skulle vi tydligen in till borlänge och krogen. Ungifär där slutar mitt minne.... SKRÄLL :/

Har fått lite återberättat, tydligen blev jag utsläng från krogen. Jag drack nästan 2 st Hackspätten, 10or! Anders hade ringt mig o så svara en tjej som sa "Är du Andreas kompis?" Bladh sa "ja" så sa hon typ att anders skulle komma och hämta mig. Jag var tydligen lite lätt berusad. Snällt av tjejen och killen att hålla kolla på mig en sväng.
Sen skulle vi typ gå. Då började vi tydligen kasta gatstenar, skylter och hoppa i grushögar. Inte bara jag som var skyldig denna gång! Sen han elias och jag tydligen med en brottningsmatch som slutade med att jag inte fick luft och höll på o dö eller nått :) Tillsuta hammnade vi hemma hos erik, eller jag han bodde inte där för lägenheten var vattenskadad, ett rum var golvet borta på det andra rummer sov vi i.. PÅ GOLVET! Lite hårt kanske och inte fanns det nå vatten heller. När vi vaknade gick vi ut och fattade itne vart vi var. Hittade dock rätt snabbt staoilmacken. Sen kom de skjuts. Idag har jag bara varit såååå trött och aaaap bakis, fan va drygt.


Några highligts.
Den som nackgreppet tar får nackgreppet tåla, haha
En tjej står i ett fönster och skriker att vi skall sluta, När jag börjar springa med händerna i luften och peka finger. Sammtidigt som jag skriker Fuck you, fuck you. 20 meter senare hamna jag i en grushög. Ja man kan ju undra vart man fick den iden ifrån?

Nej fan jag lär sova nu, Men vad ska man säga liksom. Hade endå superskoj. Idag har vi skrattat massor åt gårdagen :) De är jäkligt trevligt folk i gangnef, de är en sak som är säker!

You, naaajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback