Truckdriver

Brrr, sitter här och fryser... hösten är typ här. Var ju frost o grejer här om dagen!
Kom precis hem, jag och elias har varig i väg och mäskat lite, blir karpfiske i helgen. Får se hur det går. Adam och jag ska dessutom på en Nordicadui träff. Ja elias ska väl kanske också med.

Igår var en lite annorlunda dag på jobbet, men väldigt trevlig. Det hela började med att jag lämnade Fagersta 08.15 för vidare färd mot Hedemora. Där skulle jag packa in ett flyttlas i lasbilen och sedan åka ner mot blekinge, typ karlskrona. I Hedemora väntade Roffe och hans dotter malin(det var malin som skulle flytta). Eftersom Malin skulle åka med ner dom 60 milen var jag endå lite nervös, tänk om de skulle vara värsta skumma personen som var värsta tystlåten och det skulle vara knäpptyst i lastbilen i 8 timmar! Men icke, Malin visade sig vara en hur trevlig person som helst. Vi satt och pratade om allt från himmel och jord och skrattade massa. Sen att hon såg väldigt bra ut gjorde inte saken sämre ;) Fan 60 mil enkel resa känndes rätt mycket i kroppen endå. Framme i Karlskrona mötte hennes kompis upp och vi packade ut lastbilen. Sen var de bara o säga hejdå och fara hemmåt 60 mil igen. Gick förvånadsvärt fort och bra. Trodde jag skulle bli hur trött som helst men klarade mig, är dock riktigt trött nu.
Kl 01.40 var jag hemma igen... 120 mil senare. De är typ som o åka till kiruna, fränt :) Malin lyckades glömma sin blånbok också, så den fick jag skicka idag.


gaaaaah, don´t kursu, dont!

trevligt var ordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback