fdsa

Hej!

Galet vad upptagen man kan vara ibland. Har liksom inte haft nå tid alls denna vecka känns de som. Som idag han jag vara hemma 20 minuter efter jobbet sen skulle jag till brandstation. Kom hem därifrån vid halv 9. äta o greja, prata lite i tele osv. Jaha så är klockan sovdags typ. Har inte äns hunnit hålla på o fixa med nya mobilen... typ lägga över nummer, musik o grejer... åååh typiskt!

har förresten köpt ny mobil! eller ja, jobbet har köpt en åt mig!

Brandövning idag. Träning av trafickolycka.. väldigt nyttigt.

Var med om en sjuk grej också. Satt hemma hos en kompis och han har en tjej som bodde i skoghall en gång i tiden. Vi kom in på att jag hade bott där och skulle ner i helgen. jaja.. vi kom iaf fram till att hon hade gått i samma klass som skoghalls syster i massa år. Asså hur sjukt är inte de?! typ världen är hur liten som helst :)

Orkar typ inte skriva så mycket idag, de får räcka, lär packa o sova o grejer!

Längtar förresten jätte jätte mycket till i morgon. Ska till KD. yes yes yes. Träffa lite trevligt folk o ha lite trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback