gash

Hej

Lördag morgon. Nyvaket, skulle helst vilja krypa ner i sängen igen med de hinns inte!

I veckan då, de har jobbats, hafts jour och så vidare. Tränat har jag knappt gjort heller. 2 gånger och de har gått helt åt skogen. Blir lätt så när man haft ett litet uppehåll, lika bittert varje gång. Lär börja köra igen. Men sen kom jag på att de är ju jul snart. Då blir de oftast dåligt med träning, typiskt. Får väl börja köra hårt i januari igen.
I måndags drog jag och farsan upp min bil på bärgaren och körde upp till jobbet. Där tvätta vi den och putsade och damsög. Åh vad fin den är :) Blev ju nästan tårögd när man hörde de mullrande ljudet :P Sen ställde vi undan den o drog på ett kapell. Sen har jag fundet o funderat, och kommit fram till att jag ska ta fram den igen. Så pappa åker o köper ett par fälgar idag. Skulle egentligen haft däck på fälgarna men dom ville han ha kvar, jobbigt. Men men är ju bara o beställa nya. Blir lite dyrar dock!
Var och hämtade 2 nya rutor igår också. Ska väl försöka få på dom nån dag när jag har tid, om jag nu kan. De vet jag ju inte än... får se hur de ser ut. Kommer som vanligt säkert ha sönder nånting :S

I Torsdags körde jag med bil och släp på trafikskola också. Backa rakt bakåt i över 1 timme, hah. Men de var jäkligt förrvirrande och svårt. Ett släp går inte o backa helt rakt, de vill svänga åt nått håll hela tiden, så man lär vara med o styra i princip hela tiden. Tog en stund innan man kom på "tänket" Var jäkligt roligt faktiskt. Mer mkörning på måndag och tisdag. Uppkörning väntar!

Sitter och ser fram emot en kryssnig nu jag, vi ska på den årliga julkryssningen med jobbet. Lär bli jäkligt roligt! Hoppas bara man inte gör bort sig o säger nå dumma grejer :P

"Kursu is no longer listed as singel" ;P

Sakna! Jag ser fram emot mellandagarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback