GOD JUL!

I morgon är de julafton, hm. Tur att de känns som de då, nooot! Även fast jag åt julskinka o grejer idag, de är pyntat osv så har jag 0 julkännsla. Jaja, de kanske kommer imorrn eller nått. Ska iaf bli gott med lite julmat :)
Har jour imorrn också, får hoppas att de inte bli nå jobb när de ska ätas och delas ut klappar. De visar sig!

Igår, "första lediga dagen" jobbade jag typ 8 timmar. Typiskt. Men de var gansak roligt iaf. Var bärgning som gällde.

Blev rätt sent igår, så ringde den halv sex i morse och nån ville ha en starthjälp. jobbigt. Så är lite trött nu faktiskt. Senare på dagen var de stor städning och tvättnign av bärgaren. Tog typ 2 timmar. Sen har jag hållit på med min bil halva dagen. Bytt däck. Har strulat en del. Visade sig att bultarna inte passade heller. Så på torsdag måste jag ha ett par Audi orginal direkt dom öppnar. typ panik byta och åkte o besikta kl 07.20. Så jävla otur.

I morgon ska jag ut och övningsköra med bil o släp uppe på industriområdet. Ska köra själv typ. Hehe. Lär ju öva, har inte så mycket tid kvar o hinna med o köra liksom!

Juldagen ska spenderas i Kd, great. Blir nog skoj som vanligt. Fast åker mest ner för o träffa Hanna, ska bli sååå underbart.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback