Ja vad ska man säga

typiskt.

Hm, åkte iväg på lite kryssning i lördags med jobbet. Man var skapligt taggad efter förra årets hitt. Första ölen knäpptes efter fem minuter, alltså vid typ 11.30 :) Ja, sen åkte vi buss. Skrattade massor, skämtade osv. Najs jobbarkompisar. Framme i sthlm fick vi sitta o vänta, var rätt segt. Kom på att jag inte orkar skiva så detaljrikt. Vi åt iaf julbord sen. Jag drack kaffe iår igen, lär jag ju få höra ungifär lika länge som förra gången. Sjukt gott med julbord :)
Sen for vi till kareokebaren, jag hade ju sagt att jag aldrig skulle sjunga. Sen hör man "Japp då var de Andreas Kursu" ååh typiskt. Chefen hade anmält mig. Jaja full som jag var så gick jag upp o skämte ut mig. Samme filmade. höll på o dö när jag såg filmerna idag, haha. Jaja jag bjuder på den :)
Senare på morgonen gick jag o jocke på däck. Vi gick förbi 3 killar. Smack sa de så slog dom ner jocke, sparka lite på han osv. Den där kursu, ja han sprang iväg han. Men vad ska man säga.. förlåt? Hade nog sett ut ungifär som jocke om jag hade stannat, inte vacker med andra ord. :S idioter.
Söndagen startades med ett gäng återställare så var man igång igen. Sjukt sliten på kvällen. Och ännu värre var de i morse och i förmiddags. Sletet.

Jag är så jävla klumping också, lyckades slå i knäet på jobbet idag. Inte första gången direkt. Men de här lär ha varit värsta gången. De typ svartna för ögonen och jag kände att jag nästan ville spy. Kunde inte röra fötterna och trodde jag skulle dö eller nått. Klant!

Har kör på trafikskolan idag också, gick riktigt bra. Fick faktiskt beröm :)

Fäljar var pappa o köpte i lördags också, bara däck som saknas, byta rutor ska göras, besiktiga, byta olja, hm sen är den redo. typ :)

nej nu ska jag fan sova.

SAKNAR Hanna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback