pämp

Idag är jag hemma från jobbet pågrund av sjukdom för första gången på hur länge som helst, jag de lär vara mer än ett år sen eller nått. I tisdags kväll började jag må dåligt, värk i kroppen, ont i nacken o snorig. På natten höll jag på o frysa ihjäl. medans svetten ran som ett vattenfall. Hela sängen var blöt. Vaknade o gick till jobbet. Mådd piss hela dagen. Så ont i kroppen, ingen ork och ja.. typ. Hade världens skitdag också! Typiskt. På kvällen körde jag lite på trafikskola igen, gick halv bra pga av att jag mådde så dåligt och frös så jag skakade :( Sidor förflyttning med bil o släp är förövrigt väldigt svårt.

Ja och idag har jag i princip inte gjort nånting, gick upp, åt lite frukost sen gick jag o la mig en stund till. Så har jag bara slappat vid tvn o datorn, nå mer lär de väl inte bli.

Jag o bror bytte rutor på bilen här om dagen också, jävlar vad  svårt de var i början. Vi fattade ju liksom inte hur vi skulle komma in i panelen överhuvudtaget, tillslut kom vi fram till att man skulle borta med en lite bit innfanför handtaget. Sen den där jävla liten, vilket helvete de var o få på den. De tog nog 3 timmar för första rutan. Nu är de bara däcken som ska på fälgarna. Pappa ska köra ner fälgarna till vulken senare idag, förhoppningsvis slänger dom på däcken idag. Så funderar på o beställa tid för besiktning i morgon bittit nångång. De vore naaajs. Saknar mig bil! :)

åh, jag längtar till mellandagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback