asdf

Satt o pillade lite på mobilen idag när jag upptäckte att jag hade ett foto från p&l, tror de var från mando konserten. 2 tjejer och en kille som posar. De roliga är att jag inte har nått minne av detta. Känner inge ens igen dom när jag tittar på kortet. typiskt. Men lite kul var det iaf.

Idag gjorde jag nått så grymt skönt. Jag var iväg och gymmade! såå underbart. Verkligen få ta i lite, känna sig trött. Idag var de varmt där nere i källaren också, så man svettades riktigt mycket. jäkligt härligt! Får se om man kan komma igång lite nu igen. Var alldeles för länge sen de var nån vettig träning!

Jag fattar inte att jag inte kan sluta. Att jag aldrig fattar. Varför hoppas jag ens? idioti.
Jag blir fan förbannad.

kul liv....

Jag vill verkligen!

Tänk förresten att en så liten grej kan betyda så mycket!

Kommentarer
Postat av: skoghall

ditt nya favoritband?
http://www.myspace.com/asdfrock
AsDF ROCK!!!

2007-07-18 @ 01:09:34
Postat av: K

Haha fränt! Synd att dom inte var så bra bara :)

2007-07-18 @ 01:29:04
Postat av: skoghall

aaa men det är coolt ändå =P fan jag såg en snubbe med en asdf t-shirt för ett tag sen SVINsnygg! =)

2007-07-18 @ 14:08:57
Postat av: sara

ja vill också träna, ja känner att ja bara sväller haha.. för lat för å träna å :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback