Naaajs, very naajs. eller?

Jävla skit... ja de är väl vad man kan säga. De hela började iaf bra, hemma hos nyman. Karparna lyste dock med sin frånvaro, men inte sutarna. Jag hade väldigt trevlig iaf! Sen var vi på willys ;P Tänk att nån kan vara så snygg!

Fredagen i karlstad blev utgång, vilket inte var planerat. Jag och bladh var ute och fiskade. När vi åkte ut var de ganska bra väder, efter kanske 2 timmar började de regna och jävlas. vi tröttnade och drog in till stan istället och drog på krogen, arena. De var ganska kul endå. Även om man är totalt sämst. Sen en sväng förbi eddis, hem o äta panpizza och sova.
Vaknade upp på lördagen och var riktigt pigg, de var ju iof en ganska lugn kväll. Vi åkte och plockade upp lite folk och åkte vidare mot kil. Där drog vi ut i bladhs båt, wake och vattenskidor var planen och de blev de. Eller ja inte för min del, var bara Adam och Jonatan som åkte. Men de var riktigt trevligt endå. Sen bar de av till stan igen, tacos och förfest. Väldigt trevligt var det. Sen sket sig allt. Jag vet inte hur jag lyckas, men jag kommer fan inte ihåg knappt nånting av kvällen. Vi drog till nöjes, 2 kom inte in, jag och jonatan gick in endå och dom andra till nöjes. Har ett par svaga bilder från nöjes, sen skulle jag tydligen till arena där dom andra var. Men kom dit typ precis innan dom skulle stänga + att jag hade lyckats tappa bort mitt kort så jag hade inga pengar att betala mig in med. Jag ringde adam, han kom ut. Jag blev sur för jag lyckades inte spärra mitt kort och pengarna på telefonen tog slut. Adam tog min plånbok och telefon. Sen var alla borta, jag var själv. Ja, sen va de bara skit.

Hmm på söndagen åt vi en pizza vid 4 tiden, på kvällen gick vi på bio. Jag och Jonatan på Transformans, as cool film :) Bladh och emelie på nån annan.

Nu sitter jag hemma igen. Men åker till stugan imorrn vid 07 tiden med brorsan. Blir inte o vara hem länge inte.

Jag är ju fan sämst. Kass.
DEPP.

Tappade förresten inte bara bort bankomatkortet, en tröja för 1000kr hänger nor kvar i nöjes garderoben. Var där idag men fick inte ut den "försök igen på onsdag". Tur att jag är där då! gah...

Har haft sjukt kul också, jonatan, bladh o adma. ja man har så jävla skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback