Naaajs!

Jafy fan. I Fredags efter jobbet drog jag mig mot Borlänge, kom fram till jonna och jonas och började tanka på en gång. Fick drick fort som tusan för vi skulle hoppa på en buss ner till Pace & love. Väl där träffade vi på jonas kusin och hennes kompis från Stockholm. Sen drog vi in på festivalområdet. Där var det rock n roll, jag tror vi började med o sätta oss i ett öltält. Så drog vi och kollade på Pepps P, tror jag iaf :) Men där tappade jag bort jonas och jonna. Sen kom jag på att Sahara Hotnights skulle börja spela, så jag sprang iväg dit. Stog där typ själv. förvövrigt en grym konsert. Sen drog jag vidare till Mando dioa, som och var sjukt bra. Sen var de Slagsmålsklubben som gällde o fan va de var grymt. Sjuukt drag! Hm sen minns jag inte riktigt vad som hände, men var nog iväg till campingen, till "camp get" från karlstad med bland annata emelie s och lilla p :) vid 4-5 nångång lyckades vi hitta en taxi som tog oss hem till jonna.

Igår vaknade vi och började tanka på en gång, sen sprang vi iväg till bussen och drog ner med förhoppningarna på topp. Jag blev as tankad. Sen kom emelie och otrevliga sändra, som inte var så otrevlig. Vi gled runt, tittade på nationalteatern i regnet. Jag fick iof tag på en regngren, fråga mig inte varifrån bara :P Sen kommer jag faktiskt inte ihåg så mycket än att jag var ensam igen, drog en b52a på skrubben och drog iväg på winnerbäck. Var APfull, vette fan vad som hände men jag kunde knappt stå, fick luta mig mot trädet. Winnerbäck var nice. Sen var jag i ett öltält igen. hm, jag tror jag drog till campingen sen, eller så hände de massa emallan som jag bara inte kommer ihåg.
På campen träffade jag ett trevligt gäng där jag satt en bra stund, sen träffade jag marin, sannas kusin. Där satt även emelie o sändra. Hm köpte en stol för 50 kr som jag satt i några minuter. Sen försvann jag o martin, eller martio som de står på min telefon :) Kom på att jag dansade som brevid fetinghögtalare på campingen enda tills vakterna kom o bröt de hela. Sen Träffade jag ett glatt gäng som stog o körde "ååååh soopa!" haha, Hiphip liksom :P Samma gäng bygde även en mänsklig pyramid, jag var i botten. haha Sen typ däckade jag i ett tält, vaknade av att dom började packa ihop tältet. Dom hade även skrivit "Sug här" på min kind med en pil till munnen. typiskt. Hoppa över till martins tält en stund innan jonas ringde och vi tog bussen upp till jonna. Då var klockan typ 12 på dagen. Sova fram till 4-5 på eftermiddaggen och sen började vi röra oss hemmåt.
Hände säkert en massa annat som jag missat, men men.

Det var iaf en SJUKT rolig helg. Måste åka på festival fler ggr, de är en sak som är säker iaf.

Jävligt sliten nu iaf!

Naaaaajjs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback