Semester!

Ja idag har jag haft min första semsterdag, de känns ju bara hur gött som helst. Verkligen efterlängtat med lite ledighet. De hela började med att jag sova ganska länge, sen ringde morfar och ville ha gräset klipp. Efter att gräset var fint och en tallrik glass vad uppäten gick jag hem och tog en dusch och drog upp till jobbet. Ja även fast jag har semester! :P Skulle bara installera en grej på en dator innan vi skulle skicka tillbaka skivorna. Satt o snackade lite skit också.

När jag kom hem tyckte pappa att vi skulle åka och inhandla grillkol inför kvällens grillning. De gjorde vi, sen drog vi upp till semla båthamn och tittade lite. När jag kom hem blev jag jäkligt sugen på att dra ut på sjön, vilket jag gjorde. Tog med mig ett spö och tänkte att jag fiskar lite också. De var niiiice väder, men så mycket fiske blev det inte, kom på att jag skulle ringa massa samtal istället som tog en bra stund.. typiskt :) hem och grilla och nu sitter jag här. Vet dock inte vad jag ska hitta på nu. Första semesterdagen har helt klart vart slapp och skön, precis som jag vill ha de! :) Från o med onsdag blir de dock massa grejer som ska göras, eller typ nyman, karlstad, stugan... känns typ som om semestern kommer vara slut sen! De är förövrigt mitt livs första "riktiga" semesterdag. Förra året var jag ju liksom inte fast anstäld. Känns bra :)

Hm.. jag har funderat massa, och nog kommit fram till att jag har gjort bort mig lite i helgen. Eller nått.. de känns iaf lite som om jag har gjort nått pinsamt o, ja typ :o Och så ska de där jävla minnet svika, så man vet liksom inte riktigt vad man har gjort. Så jäkla typsitk! åh!

you are naaaajs!

SMK For the win.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback