2007-05-02 ! En helt vanlig onsdag

Idag är det onsdag och det är snart helg igen, jäklar va gött :) Fan denna vecka blev ju klockren bara för man va ledig o grejer... hur skönt som helst. Undra om de eventuellt blir hedemora och gävle i helgen. Man blir själv hemma i helgen också, mamma och pappa åker till stugan i morrn. Härligt värre.

Idag har jag klippt mig också, vette tusan om de blev riktigt bra. Blev iaf inte riktigt som förra gången och inte riktigt som jag hade tänkt mig, det är alldels för smalt. Men men, håret växer ju snart ut igen. :o

Jäklar vad slapp jag är, tränar ju ingenting nu för tiden. De beror iof på att jag har problem med handleden fortfarande. Men jag hade ju tänkt o köra lite promenader, men nej nej. Har varit ut en gång. Sen tänkter jag bara "nej jag gör de imorrn istället" Men de gör man ju inte... typiskt. Särpning!

hm... ja de får vara nog för idag


Kommentarer
Postat av: Jonas

Men det här håller ju inte, klart du ska på vikterna igen. Du får väl skaffa dig lindor lr handskar som stödjer upp hanleden typ. Håller med om att det är en grym vecka. Ska göra min andra o sista arbetsdag den här veckan nu..:)

2007-05-03 @ 14:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback