Ännu en helg...

Som var helt otroligt bra. Tar de från början.

Typ i torsdags kväll sa nån "jo men snälla kom hit o festa lite" hm tänkte jag och i fredags eftermiddag efter lite strul var jag påväg ner mot värmland, igen :) Värmland is the shit. När jag kom fram var förfesten med Sanna, Metthe, bladh, moa, linda, elias och linda redan igång. Jag satt snabbt igång jag med. Utan mat i magen. Senare dök nyman och lisa upp också. Hemskt trevligt och träffa allt folk, va vääldigt länge sen man träffa vissa av dem. Sen va de arena som gällde. party pyart, brottning, ont i knät, fyllemat och minnesluckor. Hände även en del annat skoj också :P Skojigt va de iaf!

Lördagen började med att bladh lämmnade mig och åkte till kil. Jag hade somnat med kläderna på och mådde SKIT. efter en spya mådde jag lite bättre. Jag tog en dusch, hoppa in i bilen och hämtade upp adam. Vi skulle till kil för o möta upp dom andra (Emelie, sanna, bladh, elias) så åkte vi hem till bladh o käkade pizza. Gick segt :) Senare skulle de grillas, men de blev inte med adam och gänget som var planerat från början, utan med dom i emsen, trevligt. Va en sväng i fif också. träffa lite folk. Alltid lika trevligt. Sen skulle vi tydligen på nöjes också :) Förfesten va skojskoj. Sen mot nöjes där de va sjukt drag. Ja och där va de skojigt värre. Behöver inte gå in på hur kvällen slutade.  Sjuuukt kul jag och bladh hade!  haha

Eftersom de va lungt på lördagen (typ) och vi drack massssa vatten vaknade man upp och mådde hur bra som helst. Bladh drog till kil igen. Då ringde telefonen och elias undrade om vi skulle dra en fika och gå på stan lite. Satt på ett cafe och snackade en jäkla massa skit. Va länge sen man träffa elias (förutom i fredags) Det var iaf riktigt jäkla trevligt! Efter en heldag med elias i stan  åkte vi till fif o satt där o snackade skit hela eftermiddagen och kvällen. Hade en otroligt trevlig visstellse i värmland, de är en sak som är säker.
Nu längtar jag till 25e!

Ny kamera ska jag ha också, va inte alls bra o sitta o leka med elias kamare! De kommer bli dyrt ju :)

Fan vänner kommer och går, är så jäkla trist :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback